AZ

Niyə hava yastıqları həmişə açılmır?

Hava yastıqları ümumiyyətlə 20-25 km/saatdan yuxarı sürətlə baş verən toqquşmalarda açılmaq üçün nəzərdə tutulub. Başqa sözlə, daha aşağı sürətlə toqquşma baş verərsə, təhlükəsizlik kəmərləri kifayət qədər qorunma təmin etdiyi üçün təhlükəsizlik yastıqları işə düşmür.

Hava yastığı sensorları ön və diaqonal toqquşmalarda işə salınacaq avtomobilin ön hissəsində yerləşir. Buna görə də arxadan toqquşma zamanı təhlükəsizlik yastıqları açılmır.

Fins.az xəbər verir ki, bilmək faydalıdır ki, hava yastıqları ümumiyyətlə ciddi yan təsirlərdə açılsa da, zərbənin baş verdiyi bucaqdan asılı olaraq yüngül yan təsirlərdə işə salınmayacaq.

Baxmayaraq ki, avtomobilin aşması ciddi nəticələrə səbəb ola biləcək qəzadır, ciddi öndən zərbə olmadıqda, təhlükəsizlik yastıqları hələ də açılmır. Sistemin dizaynına görə hər dəfə yuvarlananda açılması gözlənilmir.

Bu gün bir çox avtomobillərdə təhlükəsizlik yastıqları və təhlükəsizlik kəmərləri bir-birindən müstəqil işləsə də, bəzi avtomobil modellərində təhlükəsizlik kəməri taxılmadıqda təhlükəsizlik yastıqları işə düşməyə bilər.

Qeyd etdiyimiz bəzi avtomobillərdə təhlükəsizlik yastıqlarının açılması çəki prinsipi əsasında işləyir və təhlükəsizlik kəməri belə bağlanmalıdır ki, qəza zamanı təhlükəsizlik yastıqları açılsın.

Bütün açılma şərtləri yerinə yetirildikdə təhlükəsizlik yastıqları işə düşmürsə, avtomobil “qüsurlu mal” sayılır. Bu, istehlakçının əsaslı şəkildə gözləyə biləcəyi faydaları azaldan və ya aradan qaldıran maddi, hüquqi və ya iqtisadi çatışmazlıqları ehtiva edən mallar deməkdir.

Bu vəziyyət həm yeni avtomobillərdə, həm də ikinci əl avtomobillərdə baş verə bilər. Yeni avtomobillərdə istehsalçının qüsuru olduğu halda, ikinci əl avtomobillərdə vəziyyət bir az daha mürəkkəbləşə bilər.

Əgər avtomobilin hava yastığı əvvəllər partlayıbsa, o, hava yastığı olmadan birbaşa satıla bilər və ya orijinalın yerinə daha aşağı keyfiyyətli hava yastığı quraşdırıla bilər.

Seçilən
3
1
fins.az

10Mənbələr