AZ

Şagirdlərin tərbiyəsinə cavabdeh kimdir? Müəllim yoxsa Valideyn?

Tərbiyə, insanın şəxsiyyətinin formalaşmasında və sosial bacarıqlarının inkişafında əsas rol oynayan bir prosesdir.TehsilForumu.Az-ın araşdırmasına əsasən, bu mövzu cəmiyyətin və təhsil sisteminin təməl prinsiplərini müəyyən edən ən mühüm suallardan biridir: Şagirdlərin tərbiyəsinə cavabdeh kimdir — müəllimlər, yoxsa valideynlər? Bu sualın cavabı müxtəlif ölkələrdə fərqli yanaşmalarla verilmişdir və hər birinin özünəməxsus arqumentləri vardır.Valideynlərin rolu:Valideynlər, uşaqlarının ilkin tərbiyəçiləri və şəxsiyyət formalaşmasının başlanğıc nöqtəsidir. Ailə, uşağa ilk sosial və etik dəyərləri öyrədən, onlara hörmət, məsuliyyət, dürüstlük və əməksevərlik kimi əhəmiyyətli keyfiyyətləri aşılayan mühitdir. Valideynlərin uşaqları ilə daha sıx əlaqə qurması və onlara rol model olmaları vacibdir.Valideynlər həmçinin, uşaqlarının məktəbdəki vəziyyətini izləyərək, onların emosional və psixoloji inkişafına təsir edə bilərlər. Bu mənada, valideynlərin təhsildə və tərbiyədə rolu əvəzolunmazdır.Müəllimlərin rolu:Müəllimlər isə, uşaqların təhsil həyatında əsas bilik vericiləri və tərbiyəçilərindən biridir. Müəllimlər məktəbdə şagirdlərin davranışlarını yönləndirir, onların sosial münasibətlərini təşkil edir və təhsil mühitində etik prinsiplərin öyrədilməsinə kömək edirlər. Müəllimlərin rolunun yalnız dərs verməkdən ibarət olmadığını vurğulamaq vacibdir; onlar həm də şagirdlərin xarakterinin formalaşmasında, tənqidi düşüncə bacarıqlarının inkişafında və sosial davranışlarının təkmilləşdirilməsində böyük rol oynayırlar.Dünya təcrübəsinə nəzər salsaq, inkişaf etmiş ölkələrdə məktəblərdə yalnız bilik deyil, həm də tərbiyə proqramları tətbiq edilir. Bu proqramlar vasitəsilə şagirdlərə empatiya, komanda işi, ictimai münasibətlər və sosial məsuliyyət kimi dəyərlər öyrədilir. Beləliklə, müəllimlər təkcə akademik biliklər verməkdən başqa, şagirdlərin ümumi inkişafına və tərbiyəsinə də cavabdehdirlər.Dünya təcrübəsi:İnkişaf etmiş ölkələrdə tərbiyənin müəllim və valideyn arasında bölüşdürülməsi əsas prinsipdir. Məsələn, Finlandiyada məktəblərdə tərbiyə proqramları çox güclüdür və müəllimlər şagirdlərə yalnız akademik məlumat verməkdən ötrü deyil, həm də onların sosial və emosional inkişafına dəstək olurlar. Müəllimlər, valideynlərlə sıx əməkdaşlıq edərək uşaqlarının təhsilinə və tərbiyəsinə birgə yanaşırlar. Valideynlər uşaqlarının məktəb həyatında fəal iştirak edir və müəllimlərlə mütəmadi olaraq əlaqə saxlayır.ABŞ-da və İngiltərədə isə valideynlər məktəblərlə sıx əməkdaşlıq edərək uşaqlarının tərbiyəsində aktiv rol oynayırlar. Valideyn-uşaq münasibətləri məktəbli illərdə daha da güclənir, çünki məktəblər valideynlərə şagirdlərinin inkişafını izləmək və onlarla əlaqə qurmaq üçün müxtəlif platformalar təqdim edirlər.Azərbaycan kontekstində:Azərbaycanda isə, tərbiyənin əsas yükü hələ də valideynlərə düşür, amma son illər ərzində məktəblərin tərbiyə proqramlarına diqqət artmaqdadır. Təhsil Nazirliyi və yerli məktəblər, şagirdlərin sosial və emosional inkişafını dəstəkləyən müxtəlif tədbirlər həyata keçirirlər. Müəllimlər yalnız dərs verməklə kifayətlənməyib, şagirdlərin tərbiyəsi üçün də addımlar atmalıdırlar. Lakin, bu işdə valideynlərin də aktiv iştirakı vacibdir.Azərbaycanda valideynlərin və müəllimlərin qarşılıqlı əməkdaşlığı şagirdlərin tərbiyəsi üçün əsas şərtlərdən biridir. Şagirdlərə düzgün tərbiyə vermək, yalnız məktəbin və müəllimin deyil, həm də ailənin əsas vəzifəsidir.Ümumiyyətlə, şagirdlərin tərbiyəsi məsələsində müəllim və valideynlər arasında qarşılıqlı əlaqə və əməkdaşlıq vacibdir. Valideynlər uşaqlarına ilk dəyərləri aşılasa da, müəllimlər məktəb mühitində sosial və akademik inkişaflarını dəstəkləyir. Bu iki tərəfin qarşılıqlı fəaliyyəti, uşaqların tərbiyəsindəki ən mühüm faktordur. Həm valideynlər, həm də müəllimlər şagirdlərin gələcəyini formalaşdıran, onların şəxsi və sosial inkişafını dəstəkləyən liderlərdir.TehsilForumu.Az

Seçilən
33
tehsilforumu.az

1Mənbələr